IronmanCoach.net » Rezime posljednje 4 utrke

Rezime posljednje 4 utrke

datum: May 27th, 2014 | autor:

U posljednjih 4 vikenda nastupio sam na 4 utrke; Trail Soave-Bolca, Grobnik Trekking, Trail Dei 3 Castelli i Atletska Utrka Drenovica.

Pa krenimo redom.

04.05. Trail Soave-Bolca

Ovo je bilo talijansko prvenstvo u ultra trailu. Start je bio u malom mjestu pored Verone – Soave, a cilj je zavrsio na 900m visokom mjestu 45km dalje u brdima – Bolca. Visinske je bilo za savladati cca 1800m.

Start Utrke Soave-Bolca

Odmah u startu na prvom brdu sam se odvojio od svih i krenuo solo. Bilo mi je nevjerovatno lagano, a konkurencija mi je djelovala presporo pa sam odlucio krenuti sam. Staza je bilo ekstremno lose oznacena i na nekim dijelovima osjecao sam se krajnje glupo i nesigurno jer ni sam nisam znao kamo idem. Slijezao sam ramenima koga god sam vidio na stazi od organizacije. Stvarno kriminalno lose oznacena staza. Nakon 10km imao sam prednost u odnosu na drugog preko 5minuta, no onda je sve krenulo nizbrdo zbog toga sto sam pogrijesio stazu 2x i gubio se dok nisam pronasao pravu stazu. 2,5km sam napravio vise od konkurencije. Kada sam pronasao pravu stazu nasao sam se na nekoj 40.toj poziciji i opet krenuo ispocetka. Nisam planirao odustati od trke nego idem dati sto mogu pa sto bude. Dao sam sve od sebe i sa negdje 40. pozicije do 35.tog kilometra sam uspio doci do 2. pozicije sa samo 5 minuta zaostatka za prvoplasiranim, no to sto sam se isforsirao da napredujem ponovo u plasmanu me je kostalo jako puno energije i morao sam to platiti zadnjih 10km. Do kraja sam izgubio 5 pozicija i tako zavrsio kao 7. u ukupnom poretku. S obzirom sto mi se desilo i kakav je bio tijek trke mogu biti zadovoljan postignutim. Trka je veoma trcljiva, puna blata, trave, i nije tehnicki zahtjevna. Bas trcljiv trail. Organizacija je solidna, sve je pokriveno; prijevoz na start s cilja, rucak, tusiranje nakon utrke i drugo.

10.5. Grobnik Trekking

Ovo mi je bilo prvo treking iskustvo. Nastupio sam na najduzoj utrci u duzine od 40km(ultra). Posto se jednostavno neznam orjentirati trcao sam cijelo vrijeme s Mauriciom koji sve to zna. Da nije bilo njega – moja prica o zavrsavanju trke bi bila rijesena vrlo brzo na pocetku 🙂 Sretan sam da sam uopce zavrsio i zaista ova utrka mi je posluzila da budem cca 6h na nogama. Pozicija uopce nije ni vazna.

Grobnik Treking

18.5. Trail dei 3 castelli

Jako zanimljiva utrka u njenom prvom izdanju. Ja sam nastupio na Duzoj utrci koja se u zadnji trenutak skratila zbog sigurnosnih mjera, nevrijeme. Umjesto originalnih 50km skracena je bila na 37km sa 3000m+-. Trka je brutala u pravom smislu. Veoma tehnicki zahtjevna i na nekim dijelovima iznimno opasna. Krenimo:

Start utrke trail dei 3 castelli

Odmah nakon 100m krece brutalan uspon u planine gdje smo se odvojili Francesconni i ja. I tako smo trcali skupa u brdo do nekog drugog raskrizja gdje nije bilo UOPCE OZNACENO kamo treba skrenuti. Nakon cesanja po glavi i divljanja kamo su oznake; odlucili smo pricekati sljedeceg natjecatelja pa mozda on zna gdje treba ici. Nakon 2′ se pojavio Nicola Giovanelli – Lokalni profi(la sportiva team), koji je dobro znao kamo treba ici. Posto je lose oznacena staza, Francesconi i ja smo odlucili da je “MOZDA” bolje slijediti njega 🙂 Opet nevolje s lose oznacenom stazom… Prolazimo prvu kontrolu gdje se njih dvojica zaustavljaju po hranu i vodu, a ja nastavljam dalje jer sam imao sve sto mi treba sa sobom.

Prva kontrola, Giovanelli, Francesconi, Mesec

Kada su vidjeli da se ja ne zaustavljam, njih dvojica su se pozurila da me spoje i tako je bilo. prepusio sam Giovaneliju vodstvo(zna put). Slijedi uspon na neki vrh koji je iznimno tehnicki zahtjevan u toj mjeri da je dobar dio puta bilo osigurano klinovima i sajlama. A ostatak puta se penjete rukama i izlozeni ste na grebenu. Zanimljivo, ali jako tesko i na nekim dijelovima malo preopasno za trail trku. Popeli smo se na nekih 1710m visok vrh Cima Champon. Bilo je iznimno tesko penjati taj vrh. Vrtio mi se film u glavi ako je ovako strmo za gore, sto li nas ceka s druge strane?! I zaista, spust je bio mnogo gori. Spustali smo se dobar dio po snijeznoj kosini od 40 stupnjeva koja je bilo djelomice zaledena i to nije bila nimalo sala. Plus sto smo bili u magli i nisam vidio nista, kamoli bilo kakvu oznaku. Ovdje sam posljednji put vidio Giovanelija i posto dobro zna stazu to mu je osiguralo pobjedu. Ja sam se samo uzdao u njegove tragove u dubokom snijegu i ledu, te se nadao da su nekamo stici. Isao sam veoma oprezno po toj kosini toliko da mi je Francesconi takoder pobjegao. Padao sam po tom snijegu i ledu, skroz se izderao i smrznuo. Nakon nekih 20′ spusta dosao sma ispod granice snijega i tu opet pocinje trail. Slijedi 2. kontrolna tocka kroz koji prolazim kao treceplasirani. Nakon te tocke opet dugi uspon i dugi spust koji sam proveo sam. nakon toga slijedi dolazak u gradić Venzone i tu sam nakon trcanja po ravnom dijelu stigao Francesconija. Trcali samo skupa neko vrijeme i nakon nekog vremena opet obojica nismo znali kamo idemo. Isli smo u krivom smjeru gotovo 6-7minuta. Vratili samo se nazad i pitali nekog lokalca da li je vidio trkaca da li je mozda tuda prosao i u kojem smjeru. Pokazao nam je i krenuli smo trcati u tom smjeru i nasli nekako put. Ponovno jako lose oznacena staza. Bio sam dosta svjeziji od Francesconija te sam odlucio mu pobjeci na posljednjoj uzbrdici prije zadnje nizbrdice koja vodi u cilj. Prosao sam u cilj kao 2. ukupno.
Nakon utrke organizator mi se ispricavao zbog lose oznacene staze, zbog toga sto su je u zadnji moment odlucili skratiti i znao je da na dosta dijelova nije bila dobro oznacena. Van loseg oznacavanja duze staze; Trka je odlicno organizirana a domacini su vise nego susretljivi. Najvise me se dojmilo to sto su mi se natjecatelji krace utrke nakon sto su nam se staze spojile nekih 3km pred cilj micali u stranu da mogu proci i jos navijali za mene. Bas super.
Kasnije sam popricao s pobjednikom i cestitao mi na drugom mjestu kao i ja njemu na prvom. Rekao mi je da je znao da sam imao velikih problema s nalazenjem staze, te da je on dobro znao stazu i da na njoj redovito trenira. U svakom slucaju ovaj trail trka je bila odlicna i sigurno se vracam dogodine ovdje ako bude organizirana.

25.5. Drenovica 10km kros

U Puli se protekli vikend odrzala atletska kros utrka na 10km(tocnije 9,4). Zavrsio sam kao 2. u ukupnom poretku nekih 10” iza legendarnog Drage Paripovica. Zadovoljan. Vec 3 mjeseca nisam posteno protegnuo noge i bas mi je to nedostalajlo da u Puli budem brzi.

Drenovica postolje

Zadovoljan trenutnom formom, jos da me malo posluzi sreca i da organizatori rade svoj posao kako treba, utrke bih sigurno zavrsio puno bolje.

Slijedi link koji vodi na blog od pobjednika Trail dei 3 castelli – Nicola Giovanellija u kojem navodi kako su trail utrke u italiji staze jako lose označene. http://nicolagiovanelli.com/errori-di-percorso-sbagliano-gli-atleti-o-gli-organizzatori/

SP

Damir

« Osobine Pobjednika     29. Plitvički Maraton »